Možnosti dopravy

  • Objednané zboží expedujeme tentýž pracovní den v případě objednání do 13:00 od jeho objednání. Skutečná doba dodání závisí na samotném dopravci.
  • Pro doručení využíváme služeb dopravce PPL, DPD a České pošty.
  • Kromě doručení na adresu je možné využít také osobní odběr s doručením do odběrných míst DPD pickup ( AlzaBoxy ), Balík na poštu nebo Balík do balíkovny.

Ceník dle druhu dopravy pro Českou republiku

  • DPD doručení na adresu: 59 Kč ( Doprava zdarma pro objednávky nad 1300 Kč )
  • PPL doručení na adresu: 79 Kč ( Doprava zdarma pro objednávky nad 1300 Kč )
  • DPD Pickup doručení na výdejní místo: 49 Kč ( Doprava zdarma pro objednávky nad 1300 Kč )
  • DPD Pickup doručení na AlzaBoxy: 49 Kč ( Doprava zdarma pro objednávky nad 1300 Kč ) Platba dobírky probíhá pouze bezkontaktně přes platební bránu. Odkaz na platební bránu obdržíte v informačním e-mailu a/nebo SMS. Upozorňujeme, že platba v hotovosti ani platba kartou v AlzaBoxu není možná.
  • Česká pošta doručení na adresu: 109 Kč
  • Balík na poštu: 89 Kč
  • Balík do balíkovny: 59 Kč

 Ceník dle druhu dopravy pro Slovensko

  • DPD doručení na adresu: 5,90 € ( Doprava zdarma pro objednávky nad 59,90 € )
  • PPL doručení na adresu: 4,90 € ( Doprava zdarma pro objednávky nad 59,90 € )

Otázky a odpovědi

AlzaBox - schránky pro vyzvednutí zboží

Kolik času mám na vyzvednutí své zásilky z AlzaBoxu?

Své zásilky můžete vyzvedávat vždy do půlnoci následujícího dne od doručení zásilky. O procesu doručení budete pravidelně informováni pomocí SMS, e-mailu. Šest hodin před uplynutím úložní doby obdržíte SMS o poslední šanci k vyzvednutí, poté bude zásilka vrácena odesílateli. Prosíme, abyste zásilky vyzvedávali co možná nejdříve a uvolnili tak schránky pro další zájemce.

Jak mohu zaplatit dobírkou v AlzaBoxu?

Platba dobírky probíhá pouze bezkontaktně přes platební bránu. Odkaz na platební bránu obdržíte v informačním e-mailu a/nebo SMS. Upozorňujeme, že platba v hotovosti ani platba kartou v AlzaBoxu není možná.

DPD - přeprava zboží a zásilek 

Proč mi nemůžete balíček doručit v určitou hodinu?

Optimalizujeme trasy pro kurýry tak, abychom snižovali počet najetých kilometrů a emise CO2. Proto není možné doručit balíček ve Vámi vybraném čase. V těchto případech doporučujeme využít výdejní místa Pickup, kde na Vás balíček počká až 7 kalendářních dnů a můžete si jej vyzvednout, kdy se Vám to bude hodit. Spousta výdejních míst má otevřeno i o víkendu. 

Kde mohu najít depa nebo výdejní místa Pickup?

Mapu výdejních míst Pickup, kde si můžete osobně vyzvednout zásilku najdete na tomto odkazu.

Jak postupujete pokud není balíček doručen?

Pokud dojde k 1. neúspěšnému doručení, je balíček automaticky doručován následující pracovní den. Pokud dojde na 2. neúspěšné doručení, je balíček automaticky ponechán k osobnímu odběru na depu 7 kalendářních dnů. 3. pokus o doručení je vždy na vyžádání přes aplikaci DPD Kurýr nebo nás prosím kontaktujte pomocí tohoto formuláře.

PPL - přeprava zboží a zásilek 

Jak uhradit dobírku?

Balík můžete uhradit na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice. V případě platby v hotovosti žádáme o přípravu částky za dobírku v přesné výši. Obecně ale doporučujeme platit zboží předem už při objednávce na e-shopu. 

Jak mohu uhradit dobírku na PPL Parcelshopu?

Postupně vybavujeme naše PPL Parcelshopy platebními terminály, proto je třeba si předem možnost platby kartou ověřit, případně si připravit platbu v hotovosti.

Česká pošta - přeprava zboží a zásilek 

Co když nebudu při doručování doma?

Nevadí, Balík Do ruky může za vás převzít soused nebo vám jej uložíme na nejbližší pobočku. V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout kdokoliv.

Jak dlouho na mě balík počká?

Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u našich partnerů počkají 7 kalendářních dní. Balíky připravené v Balíkovna-BOXech čekají přibližně 2 pracovní dny. Přesnou dobu pro vyzvednutí vašeho balíku zjistíte ve Sledování balíku  nebo v e-mailu. Jakmile se bude blížit konec doby pro vyzvednutí, dáme vědět do e-mailu nebo smsky. 

Ostatní 

Něco se nám nepovedlo?

Každou nepříjemnou situací se chceme důkladně zabývat a zajistit případnou nápravu. Kontaktujte nás prosím pomocí tohoto formuláře.